Agak-agak kalo minum Bidadari ni leh jadi seperti bidadari dikayangan ker..
wekekekek..... boleh.. kot... ..
manalah tahu.. kot superbbbb.. sampai seperti berada dikayangan... wekekeek.....

actually.. aku dah lama teringin nak minum bidadari ni...
tapi lum ada kudrat dan keteringinan....
tapi semenjak aku sibuk yg amat... badan pun letih... asyikkkk nolakkkk je...
so bila difikir-fikir... takleh jadi ni... kena buat sesuatu ni...

so akupun try beli bidadari ni...

kawan-kawan opis kata produk ni superbbb....
so nak try gak ler.. tgk tang mana superbnyer tuuu.. ahahksss.....
bagi aku try dulu ekkk... kalo berkesan ke tak.. sama-samalah kita nantikan hasilnyer...

Awwwummm... malu mak nyahhh!!!!!!

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, December 7, 2010
categories:

3 comments

  1. eynda Says:
  2. Produk ni memang best!

     
  3. ppb_ppkp Says:
  4. imah dl pon amik bidadari..sedappp

     
  5. ~Iza~ Says:
  6. Saya suka minum bidadari ni..kadang2 terlebih dos...sebabnya saya rasa sedap sangat jus ni..takde kejer kan? hahaha..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS