Org niaga aku pun nak niaga.. penyudahnyer sendiri yg tak cukup masa... buat FB niaga tapi hampeh nak update produk niaga... lawak..lawak... buat kena ketawa dengan otai-otai biznes jer aku ni...

takpelah.. inikan langkah permulaan... memang cabaran byk melanda... takpe.. bukan senang nak senang... lainlah skim cepat kaya ker... itupun bukan mudah nak kaya... ye tak???

so... dengan ini aku nak habaq mai kat korang yg aku dah update FB niaga aku.. ada beberapa helai Blouse yang aku update... ikutkan bykkk.. tapi itu je yang sempat aku amik gambo..

sbb masa nak nak amik gambo tu.. tetiba je laki den ajak teman dia gi melawat kawasan jajahan dia... fuhh.. jadi bini YB plak aku...

jadi nyer... itu je yg sempat di snap nyer... kalo korang sudi.. jengah-jengahlah Fb niaga aku tu yekkk....

KLIK je KAT SINI....

atau pun kat sini

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, December 28, 2010
categories:

1 Responses to Update FB Niaga

  1. Anna Suzana Says:
  2. hehehe biasalah tu tak cukup masa nak update kot ... slow slow lah .. hehehe u ni lawak jugak kan

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS