Aku tak sangka , kegatalan tapak tanganku selama ni memberi jawapan .. Orang tua tua kata la kalau tapak tangan gatal bermakna rezeki nak masuk .. Aku hanya berdoa agar kata kata orang dulu dulu menjadi kenyataan ..

Allah Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani .. Bukan satu tapi berganda ganda rezeki mencurah .. Alhamdulillah .. Satu tika dulu aku pernah murung seketika bila terkenangkan $$ (RM) .. nak cari $$ tambahan untuk meningkatkan lagi kualiti kehidupan suami isteri dan keluarga .. Bukan tak cukup sekarang ni tapi perlu dipertingkatkan lagi memandangkan usia semakin meningkat dan persediaan menghadapi hari tua .. Sampai bila makan gaji je kan .. hehe.. Kalau ada $$ masuk 'tepi-tepi' , best la jugak .. Boleh guna duit tu untuk cuti cuti Malaysia .. Kalau terlebih , boleh pusing satu dunia .. Mana la tau kan ...

Mungkin rezeki anak belum ada tapi rezeki lain Allah berikan dahulu ... Maha Adil lagi Maha Pengampun ... Sesungguhnya kita tidak tahu apa yang tersurat dan tersirat dalam kehidupan ini .. Pintalah pada Allah .. Berdoalah kerana DIA senantiasa mendengar apa yang kita pohonkan.

itu sajalah yg mampu aku buat... so.. alhamdulillah... alhamdulillah..alhamdulillahhhhh...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, December 21, 2010
categories:

7 comments

  1. eqbalzack Says:
  2. This comment has been removed by the author.  
  3. eqbalzack Says:
  4. abg eq tangan tak gatal...tp mimpi dapat BE nuffnang...bgn subuh td terkejut! sungguh ada BE...hehe

     
  5. uish.... jeng3... :)

     
  6. Bonda Mawar Says:
  7. yea..setiap org rezekinya berbeza..
    semoga sentiasa murah rezeki :)

     
  8. kalo dpt duit nanti jgn lupa saya. hehehe

     
  9. Delimasari Says:
  10. best2222 dpt $$$$$$$$$$$

     
  11. Yati Hassan Says:
  12. salam..

    yati pun percaya..umpama 6-sense...petanda dari Nya..utk kita lebih bersedia dan sabar.

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS