Hai... Selamat pagi... Salam 1Malaysia...

semalam aku meeting pemberian tugas a.k.a pemberian zakat kerja pada semua staff di latihan... fening oooo... ada 113 kursus utk tahun 2011 nanti...


Fening..fening...fening...

terkejut beruk dibuatnyer.... tapi apa boleh buat.. amanah dan tanggungjawab kena terima.. jawab YES dulu baru fikir tindakan dan perancangan yang perlu dibuat.

Punyalah terkejut sampai aku cakap dengan bos...
" bos.. nampaknyer tahun depan saya tak beranak lagi ler... bilanyer nak buat anak ni bos??? asyik stress jer"

hikkk..hikk...hikk.. gurau bos...

Tapi yang nyata... aku kena rancang baik-baik.. supaya ianya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan...

harap-harap semua pegawai dan kakitangan memberi kerjasama...

yang nyata.. kursus kali ni.. penekanan lebih kepada aspek modal insan.. gred 1-22 diutamakan... yang gred 27-48 kursus dah melimpah ruah tahun ni... so tahun depan ni... gred 27-48 duk diam-diam mikir strategi camner nak mantapkan Jabatan dan praktikkan semua kursus-kursus yang dihadiri pada tahun ni...

beli peluang pada gred 1-27 plak... tapi bukan bermakna gred 27-48 takde kursus langsung...

ada..ada...

cuma dikurangkan jer...

matlamat utama kami di PSM.. nak semua staff Jabatan hadir kursus sekurang-kurangnya 5 hari setahun itu jer.. selebihnyer cari sendiri seminar-seminar, taklimat-taklimat atau program-program yg dihadiri. itu jer...

lepas ni jgn komplen kata tak gi kursus yek......
ingat yekk.. jika anda hadir kursus 5 hari jabatan tidak mungkin tutup jika anda hadir kursus 5 hari.. jabatan masih beroperasi seperti biasa... jgn duk kata kerja byk..kerja byk yek.....

kerja memang tak habis...

ikutkan aku lagi sedih... sbb kat opis kejer byk.. balik umah.. di kerjakan plak... ahahakss... lawak...

so... itujelah catatan yang sempat aku kongsikan untuk hari ini...

Sekian..terima kasih...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, December 29, 2010
categories:

2 comments

  1. erm..ok la tu gi kursus untuk kebaikan kita jugak kan...kekadang gi kursus ni hilang stress jap sebab leh kuar dr opis

     
  2. atty's Says:
  3. dah bersusun ye jadual kursus utk 2011

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS