Full width home nuffnang

Oh.... lamanyer aku tinggal blog ni... minggu lepas seminggu aku berkursus di Shah Alam... sejak dua menjak ni aku agak sibuk .... jgn tak tau ..bukan sibuk sikit-sikit tau... sibuk banyakkkkkk- banyakkkkkkkkk.... Sampaikan aku terpaksa bawak kerja ke rumah....

bila dah sibuk tu.. korang tahu jelah...sampaikan aku kekeringan idea nak cerita apa kat blog ni. Sebabnya mmg takde cerita menarik pun untuk dikongsi bersama. Asyiklah citer pergi kerja, balik kerja...pastu esoknya pergi kerja balik.itu jelah...Ahahahkss...

Rasanyer..hujung tahun ramai yang dah sibuk nak cuti... nak habiskan cuti tahun katanya.. nak uruskan persekolahan anaklah... bawa anak-anak jalan-jalanlah... aku jelah yang masih setia jadi penunggu opis ni... nak cuti ...kerja berlambak-lambak... planning dah baik dah nak bercuti.. alih-alih... cancle..nasib-nasib....

Korang nak tahu... punyalah aku fokus dengan kerja..sampai terbawak-bawak dalam mimpi kerja-kerja aku ni...giler tul...

dahlah nama bos sama mcm nama laki den... hihihi....lawak-lawak....

anyway... takpelah.. yg penting aku bahagia... dan yang penting gak.. minggu depan den nak cuti seminggu... horeyyyyyy!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Bottom Ad [Post Page]