Aku baca paper hari ni... katanya Michelle Obama memakai baju berharga RM 105.00 ( AS$34.95 ) jer.. korang kenal tak sapa si Michelle ni???
alahhh.. bininya si Obama Presiden Amerika ler weh...

Katanya menjadi isu besar di Amerika sbb si Michelle pakai baju murah... habis semua pereka-pereka fesyen dunia marah...

tapi ????? kenapa jadi gitu ehh???

pada aku bagus per...

ia menunjukkan kesederhanaan... baru rakyat pun suka...

ini aku tgk bini-bini pemimpin-pemimpin kita pakai baju melampau-lampau.. mahal dah satu hal... pastu tak sesuai plak....
kalo boleh semua aksesori mewah nak ditayang.... ngelip-ngelip intan belian...
adaker patut gi rasmi majlis di kg-kg pakai baju intan belian ngelip-ngelip... penuh manik kat baju... tak sesuaiiii... rakyat tgk pun nyampah...

so pada aku sesuai sgtlah bini si obama ni tunjuk contohhhh.... sbb tu satu dunia sukakannya... cara pendekatan dia tu yg perlu dicontohi...

so pada isteri-isteri yg mempunyai suami yg ternama tu..jaga-jagalah tertib anda... walaupun suami anda yg popular tetapi isteri juga kena memainkan peranan...
ingat-ingatlahhhh....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, February 15, 2011
categories:

1 Responses to Bagus kalo gini kot...

  1. aNIe Says:
  2. ...tak suka pada mereka yang memakai barang kemas lip lap lip lap satu badan... baju dah lah penuh labuci.. macam pokok krismas berjalan dah...hahaha

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS