yes..yes... akhirnya habis gakkkkk!!!!!!!!!

jenuh menghitung hari....


Rabu, Khamis, dan Hari ni adalah Jumaat..

Fuhhh!!!!!!!!! Rindu sama Encik Suami....

Asyik call je... dia call aku... aku call dia...

mcm bercinta plak...

hahahah.. baru tahu...


sampai ada yang duk ngata aku...

tinggalkan suami lama-lama ...

nanti air naik atas kepala....

katanya.. air naik kepala takpe....

jgn air keluar kat mata...


tajam dan pedas siuttt kata-katanya...


ee nauzubillah....

yelah.. dah kejer aku camni kan.. nak buat camner...

kalo boleh memang aku nak sentiasa di samping suami dan keluarga

tapi dah kejer aku camni... nak kata apa lagi...

tahan jelahhh...

apapun aku mengharapkan agar semuanya yg buruk tidak akan berlaku...

doa-doakanlah yekkk...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, February 18, 2011
categories:

2 comments

  1. hehehe..apolah boleh buat kan. tuntutan kerja kena selesaikan juga. hmm gitulah kalo banyak out station.. tak pe bersakit sakit dahulu..

     
  2. Cik Wanie Says:
  3. nama pun keje kak,
    kena jugaklah ikut,
    tapi bila dah selesai,
    akn rasa legakan:)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS