inilah gajet terbaru aku lagi...
tapi ini adalah keperluan untuk kursus aku...
jenuh nak dapat benda ni weh...
nak tunggu gomen beri tak dapat dapat..
last-last kena usaha sendiri untuk dapatkkan...

jenuh ke Lowyat baru dapat benda ni...

kalo korang nak tahu..
benda ni adalah logitech wireless presenter
kegunaannya adalah untuk penceramah mengubah slaid presentation dari jarak jauh...

sebagai seorang penceramah dan urusetia kursus memang amat-amat memerlukannya
so lotih acik nak tunggu yg gomen beri... so terpaksanalah acik dapatkannya di Lowyat.... reganya ialah RM 145.00.

alhamdulillah.. 2 gajet yg betul-betul penting dalam hidup dan kerja.. aku telah dapatkannya... ada 3 benda lagi yg aku tengah kumpul duit utk dapatkannya..
harap-harap dalam tahun ni aku akan dapat... insyallah..

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, February 12, 2011
categories:

3 comments

  1. POSH76 Says:
  2. bagus ni...

     
  3. fazemy Says:
  4. Wauuu! skrg ni smua pakai wireless je. takyah jln jauh2 nak tekan butang kan. :))))

     
  5. Bonda Mawar Says:
  6. pergh...mahal gaks tu sampai 145...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS