kalo ke Kelantan pasti akan pegi ke Wakaf Che Yeh ni...

Kat Pasar Wakaf Che Yeh nie ada mcm-mcm barangan… dari barangan basah/dapur.. ke kain baju. Tudung dan kain pasang pun banyak.. … tp since aku sampai sini.. aku belum pegi lagi... tak sempat woo..

malam ni taklimat sampai kul 10.30 mlm.. punyalah panjang aku bertaklimat... dah mcm penceramah motivasi dah aku... so untuk hari ni aku tak sempat kemana-mana... just jalan-jalan bandar jer... Pasar Siti Khatijah pun aku belum sempat nak terjah... inyaallah esok aku pasti akan pegi...

so jumpa esok ekk kawan-kawan... ^..^

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, February 16, 2011
categories:

3 comments

  1. mzhany Says:
  2. waaa pasti besh shopping di wakaf che yeh tuh...

     
  3. ohw wakaf che yeh semaua da. dan murah jugaklah.. belilah batik. huhu suka snagat

     
  4. lily lotus Says:
  5. jgn lupa shopping kaw2 sok :D

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS