Pepagi bukak je radio serata radio putar lagu sudirman....
kononnya nak mengenang sempena 19 tahun pemergiannya..
kenapa jadi gitu???

dah takde baru nak dikenang???

masa ada dulu.. nape tak hargai???

itulah ragam manusia kan... lumrahhhhh...

aku percaya.. jika sudirman atau P. Ramlee hidup sekarang.. dah tentu akan jadi seperti artis-artis vateran yg ada ni gak.. terbiar.. nak panggil buat show pun.. bayar ciput....

sekarang.. masa ini,.. waktu ini... ada beberapa artis yg aku rasa byk berjasa pada negara..

tapi terbiar gitu jer... aku nak tgk.. adakah bila dia pergi meninggalkan kita nanti baru kita nak memberi segala bentuk pingat jasa pada beliau...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, February 22, 2011
categories:

6 comments

  1. fazemy Says:
  2. Manusia mati meninggalkan nama...org yg hidup nak tumpang glemer. Al-fatihah unt kedua tokoh.

     
  3. atty's Says:
  4. al fatihan buat kedua-duanya ..

     
  5. al fatihah..tu sebab..hargaila semasa mereka masih ada

     
  6. Bonda Mawar Says:
  7. u never miss the water until its gone..
    dats common..

     
  8. Suliana Says:
  9. biasala tu kak.. cer siti tak de nanti cane agaknya..

     
  10. Delimasari Says:
  11. biasale kehiduapan di dunia ni

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS