Full width home nuffnang

Amboi..amboiiiii... nak tumpang glamourlah tu ekkk... tak kuasa acik tau....ahahkss..
ate... kan ke si BEN ni fofuler.... kasi tumpanglah kan....
actually... aku yg benonyer memang kenal si BEN ni...
memula aku menceburi dunia blog aku terjumpa blog dia ni.... masih tu aku tak caya adakah ini dia..... sbb nama kat blog kan BEN ASHAARI.. sedangkan nama dia yg aku kenali adalah SALBANI....
jauh beza kan????



inilah antara kenangannya semasa diopis lama...
memang seronok weh... masa aku disini...
kalo diberi peluang memang aku nak sgt berkhidmat disini...
tapiiiiii... sekarang aku kat latihan pun seronok gak...
sama je mana-mana pun...



hah.. tgk gambo yg kat atas ni... masa ni program Hari Bertemu pelanggan..
Kat belakang aku tulah si BEN ..alah yg pakai cermin mata gelap tu....
alahhh aku ko kenal tak yg mana satu????
yg depan... tersengehhhh.. 4 dari kiri tulahhh....


masa ni plak..... masa aku tgh lepak-lepak rehat sambil makan...
giler buruk muka aku kan...
yg kat depan tu si BEN lagi...
hencem kan....



ben.. awat hang tiup belon plak... ada birthday plak ker.ahahsksk...

takdelah.. masa ni we all menghiaskan booth HBP kami....
masa ni aku bertugas eebagai Pegawai Perhubungan Awam...
so bila ada program je anjuran Unit aku...
aku akan panggil semua bahagian untuk terlibat sama...
ate.. kang org tanya aku nak jawab apa nyer..baik aku libatkan they all semua bahagian-bahagian.. senang skit kan...




so dipendekkan citer.. adalah kenangan atau bukti aku bersama si BEN ASHAARI...
agak-agak.. aku fofuler tak lepas ni????

amacam BEN... kasi uplah skit hit akak kan......

5 comments:

  1. salam..mesti popular lepas nie..heheheehe
    Jom baca: Senyum Lebar

    ReplyDelete
  2. hehee..seopis la ek dulu ngan mamat glem tu
    jauh beza nau nama dia
    xpe dia pn tarap2 artis kan kena ade nama glemer

    ReplyDelete
  3. ben ashaari tu saper?? huhuhu...lagi dasyat aku ni...x kenai sape...

    ReplyDelete
  4. eceh... ada kaitan ... asal nama BEN dari kawan kawan opis lama panggil.. diorng sendiri yang guna.. Saya terima mana mana je pon , asalkan bukan wei.. atau sebagainya .. Baik ada gak nama dari takde kan ? hehehe...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]