PUTRAJAYA: Mulai 1 Julai depan prestasi kakitangan awam akan dinilai menggunakan konsep 360 darjah oleh pegawai atasan, rakan sejawatan dan kakitangan bawahan bagi menentukan tahap kecekapan mereka untuk pertimbangan sebuah panel khas bagi kenaikan pangkat, pengisian jawatan kosong yang lebih tinggi serta penempatan baru.Konsep baru yang nama khususnya sedang dikenal pasti, akan digunakan untuk menilai tahap kecekapan kira-kira 1.2 juta kakitangan awam bagi menggantikan Penilaian Tahap Kecekapan (PTK) yang dimansuhkan pada 1 Januari lalu, selepas digunakan selama lapan tahun sejak 1 November 2002.


p/s : ooo... sungguh susah doh keje ngan gomen ni... dahlah kejer makin byk sekarang ni... pastu gaji ciput kat TV asyik kata prestasi kewangan naik tapi bab nak tambah gaji kata kekangan kewangan plak.... pastu nak dinilai sekeliling alam plak dahhhh.... baik takyah bagi terus... nak naik pangkat temuduga je macam biasa.. lulus dapat tak lulus takyah naik pangkat.. fening..fening....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, May 9, 2011
categories:

4 comments

  1. @e_da Says:
  2. kita buat je la mana yg mampu.. makin bayk songeh kan skrg ni.. sabau je la

     
  3. tulah eda.. buatjelah apa yg mampu... org kata gi exam kita gi.. org kata gi temuduga kita gi... ekkk

     
  4. haih... bile la nk dpt tetap ni.. setakat kontrak nih.. x de mana pon PTK2 nih...

     
  5. so sia sia la ptk last yer yang saya amik tu eh..
    hmm..kirenye format baru nih macam format lama tu la kot eh..yang melintang menegak tu..

    ye ker?!!

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS