Full width home nuffnang

1st tgk gambo kek ni dulu.. takdelah SR ke kan.. just Kimleng jelahhh...



yang ni abang aku beri ..



yg ni plak abang aku sorang lagi beri... ada satu lagi akak aku beri tapi gambo terlupa plak nak amik... total semua mak aku dapat 3 kek dari anak-anak dia...



see ??? acara menjeleskan adik beradik aku...



masa ni berebut-rebut nak amik gambo ngan mak.. memula aku je amik ngan mak.. lepas tu semua nak nyelit... sibuk jer... intepren sungguh...



last-last kek tak potong-potong... asyik bergambo jer....dah kemudian-kemudian baru mak potong... haru tul mak melayan kerenah anak-anak dia....

tapi best..memang best...

sure hati mak berbunga-bunga kegembiraan ekkk...
yelah mak mana yg tak suka anak-anak dia ada depan mata kan... ye dakkk...

1 comment:

  1. kahkah.. sume menjeles nk amik gmbr dgn mak ye. muka mak cm xde perasaan je tp dlm hati hanya Allah yg tahu. mesti dia gumbira sgt2 kan? anak2 berkumpul... kek smpi 3 biji. awesome!!! lelain pun suka gak, 3 biji kek pulunnnnn...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]