Pantang cuti.. sure nak jalan-jalan... lagi plak kalo en hubby aku takde program berkenaan ngan kejer dia.. memang aku heret je dia nak kemana-mana.. dalam kepala tingggg!!!!!!!!!!! terlintas je nak ronda-ronda....bukan per..kalo duk umah kang.. kejernya makan..tido..makan..tido... ee tak larat aku ....



Dan aktiviti makan-makan aku kali ni ialah di warung pokok ceri, Sg Sikamat, Kajang...
best wooo.. bihun sup kat sini.... nasi ayam madu dia pun sodapppp...
En hubby aku terjumpa warung ni masa dia gi cuci keter...
pastu dia tgk ramai orang.. then dia ajak aku gi cuba..

biasalah dia.. kalo bab makan.. pantang ada tempat sedap sure dia nak bawak aku skali...



kalo sebut mee sup.. budak nilah yang paling syorrrgaaaa!!!!!
sbb dia kalo bab mee sup... makan 3 kali sehari pun takpe....
kalo gi makan luar... yg dia order sure mee sup..mee sup...mee suppp..




En Hubby aku cuba order nasi ayam madu....
ok.. memang sedap... ayam dia lain dari yg lain...



harganya pun ok leh tahan... RM 3.80 sepinggan untuk nasi ayam madu..



dan RM 3.50 Bihun Sup... oklah kan... takdelah mahal sgt.. biasa-biasa jer...
so kalo korang teringin ker.. atau kebetulan lalu kat Sg Sikamat kajang.. leh singgah ..
korang carilah warung pokok ceri namanya yekkk..
maap le ..nak beri maps tak berapa nak geti....ahahkssss..

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, May 17, 2011
categories:

1 Responses to Cuti je jalan... tak dan nak rehat

  1. rasp Says:
  2. terus rasa terkecur sgt....
    nak nak bihun sup gitu...
    lama tak pekena :)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS