Full width home nuffnang

Rehat..memang rehat.. nak buat per lagi kan.... En hubby plak ada program pagi -pagi subuh.. hari ni kejer.. esok kejer.. malam tadi kejer... adusss.... kok bz bonarnyer....

aku duk umah jelah... kemas-kemas skit2 apa yg patut... masak-masak... makan pun sorang-sorang je... sob..sob..sob.... bosan tak tahu dah nak buat per...

sampai la ni en hubby tak balik lagi.. kuar subuh-subuh.. langit nak gelap pun tak balik lagi... pelik aku... dia tu kalo kejer memang 200% komitmentnya.... program kul 9.00 pagi... kul 6.30 boleh kuar umah... pelik aku.. padahal Jawatankuasa Sambutan dan Protokol jer... nak sambut apanyer pepagi buta... bila aku bising.. leh plak dia kata dia tak suka datang lewat... pastu bla..bla... bla... justifikasi dia pada aku... issh..ishh...

nyampahhhh!!!!!!!!!!!!!

dia balik kang aku nak mengajukkkkk!!!!!!!!!!!!!!


meh tgk iklan kat sini .

1 comment:

  1. Azlina... samalah dgn suami akak tu... keluar pagi... sampai jam 1-2 pagi pun kadang ade meeting dgn big boss... dulu sebelum kerja ngan CM pun sama...selagi tak abis kerja tak balik...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]