Full width home nuffnang

Hi korang!!!
lama rasanya aku tak berupdate kan?? saje je aku nak kasi entry Biznes aku tu tu dok atas lama sket :p

yelahhh.. org tak glamer.... lama pun pun bukan biznes mencanak-canak org order.. ahhaksksk....

ok.. kita lupakan citer tuuuuuu...
yg aku nak kisahkan atau citerkan ialah......

wahhh !!!!!suspend....

aku nak ucapkan TAHNIAH dan SYABAS kepada POLIS TRAFIK CHERAS dan Pengurusan GRAND SAGA kerana mengambil inisiatif untuk mengurangkan kesesakan jalan raya diwaktu puncak diantara KAJANG-KUALA LUMPUR dan KUALA LUMPUR - KAJANG...

nak tau dia buat camner untuk mengurangkan kesesakan????

yess... dia telahpun buat TIDAL FLOW @ lorong tambahan untuk pengguna-pengguna dari Kajang ke KL dan KL ke KAJANG...

verry the senang uoll.... aku tidak perlu menempuh sesak barat lagi....

dulu... tidal flow ni disediakan setiap pagi saja tapi kini dan bermula semalam start je 5.30 petang.. tidal flow utk KL ke KAJANG telah beroperasi...

so now... aku sampai umah awal..... perjalanan pun lancar.....tocehhh PDRM..toceh GRAND SAGA....

macam tulah baru betul SLOGAN RAKYAT DIDAHULUKAN....

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]