Errmmmm.... cepat betul masa berlalu skang ni. pepagi bangun gi kejer nempuh jem pastu gi minum ngan kawan-kawan....tik tok tik tok... dah pon kol 1 tengahari... dah mikir nak lunch plak.. kalo tak pun... still buat kejer....tik tok tik tokkkk....kringgggg..masa dah time ...jommm balik rumah!!! Tu kalo balik keje on time, kalo tak pun terbabas ... sampai-sampai umah sama waktu ngan time jiran sebelah nak gi hantar anak dia tuisyen atau ngaji Quran ..memang parah:)

Pastu. malam plak sempat borak 2-3 ayat jer ngan suami, mata pon automatik kuyu....pastu bila h/p bunyi esoknya bergegas bersiap nak gi keje balik suami isteri. Asyik ngulang benda yg sama setiap hari.... rasanyakan.... masa kat ofis lagi lama dari dok kat umah...

bosan ekkk... kalo ada anak takdelah bosan gini kan.... ke ada anak lain plak citernya.... eermmm yg nyata hidup kita ni kena ada perancangan ekkk.. kalo tak hambar je.... ataupun habis je peluang dan ruang yg kita tempuh setiap hari...

so utk hari ini dan hari-hari berikutnya... korang ada cadangan tak... camner ekkk nak penuhkan aktiviti supaya kehidupan kita penuh warna warni?????

ce citer..ce citer.....

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, May 5, 2011
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS