Pagi ni sambil godek-godek blog dan sesambil baca blog mamat ni... terus terfikir gak aku benda yg sama ... yee... adakah rakyat Malaysia memang pemalas????

ye kot malas...

kalo tak takkan Malaysia dah kekurangan tempat pembuangan sampah...tahap obesiti yg tinggi.. peratusan penyakit jantung yg tinggi, dsbnya...

contohnya kat opis aku di PUTRAJAYA ni... mcm yang Ben ckp gak ..

Kalau boleh , diorang nak parking depan mata ..

Hello... kalau takde parking , lain laa.. Ni dlm bangunan tu ada berlambak parking ok....

apa yg susahnya.. pada aku lagi senang.. takyah berlari-lari anak kalo time hari hujan..

Nak kata bersenam ...tak gak aku rasa.. kalo parking bawah pun kira bersenam gak.. sebab jalan disekitar parking... ye dakkk...

ke ada sebab lain yg aku rasa tak tahu... ce..citer..ce.citer....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, January 16, 2012
categories:

3 comments

  1. Tabiat org Malaysia..Hehehehe~
    Kakkkkkkkk, Lama tak kejengukan..Apa khabar?~

     
  2. nur.. khabar baik.... masih under control... hihihi

     
  3. ummiP3 Says:
  4. betul..betul..saya setuju...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS