Wahhh... happening pagi ni tau...
line clear.... ramai yg bercuti....
kejer pun best.. telefon tak berdering-dering...
kalo tak.. jenuh asyik nak angkat call jer...

Hari ni org sibuk bercuti tapi aku plak sibuk nak menunjuk-nunjuk ...
nak nunjuk apa tau????
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
ni hahhhhhh....



penting wooo...
alah bukan mahal pun... Rm 599.00 jer...

tapi kan!!!!!!!!!!!!! kan!!!!!!!Kan!!!!!!!!!!!
cedih skit tau...
sbb dapat warna pink....
jiwa aku bukan gegirls tau....


aku nak yg ni
^
^
^
^


ini adalah jiwa aku....

waaaaaaaaaaa ( sambil nangis-nangis )

nape masa beli tak bawak aku skali...
kan tak dapat nak pilihhh....

tulah.. akibatnyer kalo main surprise-surprise...
inilah padahnyer....
waaaaaaa!!!!!!!!( sambil guling-guling plak... )

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, January 31, 2011
categories:

6 comments

  1. Suliana Says:
  2. cantik apa kak , pink tu.. cute sgt.. pas ni tepek gmbr byk2 eh.. :-)

     
  3. Puteri Satu Says:
  4. uit,,cantik per.... pink soker..soker

     
  5. iyye.. hijau itu lebih menawan.. ina.. ok tak kamera ni. gambar cantik tk? nanti try upload gambar hasil tangkapan kamera ni ye.. :)

     
  6. pink!!!
    pasni leh r snap sana sini kan.. =)

     
  7. Alida Ali Says:
  8. comeinya...dua2 kaler saya suka...

     
  9. osm.. SAYA TGH GODEK2 NI BUKU PANDUAN NI.. TAK TAHULAH APA HASILNYER NANTI

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS