Semenjak dua menjak ni rutin hidupku dah berubah... terasa diri ini mcm ahli korporat plak... ( sambil gelak guling-guling )...

apa tak nye... kejer, biznes, pastu tcheck duit kat bank..pastu terjah pejabat pos...terasa plak diri ini mcm dato'-dato' ...hihihihi...

korang nak tahu tak... life aku dah mula berubah.. lari timing... kalo dulu duk opis sampai mlm pun boleh... now.. kul 5.00 jer nak balik... pastu tu.. setiap selasa dan sabtu aku gi pejabat pos utk pos barang.. settle pos barang.. gi terjah jumpa supplier plak amik barang.... fuhhh.. letihhh.. wooo....terkejar-kejar...betul gak ckp org ... satu masa kita tak boleh buat 2 kejer... now baru aku tahu kebenarannya...

adusss... risau gak.. kot-kot.. kejer hakiki aku terabai...

takpe-takpe.. aku cuba seimbangkan... bukan ahli koporat besau pun... cenonettttt jerrrr.... biz online jer.. ahahkss....

Tapi... masa ni aku mula terfikir.. mcmanalah org yg buat biz besau-besau tu ekkk... ataupun org-org yg berniaga sambil bekerja ... mana nak kejer dan kejar semua.. tapi... Bak kata Mantan PM kita TUN DR M... org yg berjaya tidur nya tak cukup 8 jam...

so itulah rutin masa aku sekarang...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, January 13, 2011
categories:

4 comments

  1. ~ain Says:
  2. heheh orang dewasa tak perlukan tidur 8 jam kot... hahahah..

    tp ye kak.. mungkin bila ada tugasan tambahan kita jadi tak tentu arah. lama-lama bila boleh tune semua, rasa macam tak de apa dah kan.. alah biasa tegal biasa kata orang.. =)

     
  3. tahniah akak..akak bznes ape kak

     
  4. Bisnes apa tu? Pak man pun nak juga......

     
  5. d_tieah Says:
  6. Wow..
    Bz ek akak tp tabiklah masih mampu nak berblog..
    Buat bisnes ape ek?
    Semoga maju jaya lah..

    http://dhatieku.blogspot.com/2011/01/ben-ashaari-masihkah-kau-ingat.html

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS