Alhamdulillah... syukur pada allah kerana aku dpat menempuh Tahun 2011..kejap je dah 5 Januari 2011.. Semoga Allah panjangkan umur dan dimurahkan rezeki buat aku sekeluarga.. juga pada korang-korang sahabat cyber aku..... Aminn..

Walaupun ramai yg bercuti tetapi aku tengok kereta-kereta masih bersusun di jalanraya....pesta lampu brek pun dah bermula nampaknyer..Hurm.. kena sabar sedikit waktu ni .. macam macam corak keegoaan pemandu tika ini ..

Dua tiga hari ni aku bz dengan projek terbaru aku... walaupun tak cukup tido tapi alhamdulillah setakat ni jadual kerja aku tidak terjejas...dan yang paling penting... aku masih tidak curi-curi tido di surau..hihihi...InsyaAllah ..

oklah... nak sambung kejer jap.. nanti ada masa kita sambung ekkk... bye

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, January 5, 2011
categories:

4 comments

  1. zura@iwan Says:
  2. Alhamdullillah kita masih diberi peluang mhirup udara segar ni....syukur....

    semoga dipjgkan usia kita...amin...

     
  3. selamat tahun baru kak :)

     
  4. atty's Says:
  5. selamat tahun baru ..

     
  6. lily lotus Says:
  7. happy new year sis :)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS