Full width home nuffnang

"Si ina tu.. takde keje gamaknyer... asyik ngadap blog dan FB je.."

elo.. elo... elo...

kalo nak tahu semua n3 kat sini adalah scheduled n3 tau..
maknanya byk gak n3 aku yang ditaip awal-awal..
cuma masa dan tarikh di publish je ikut kehendak kita..
so.... bila n3 tu kuar tak bermakna n3 tu ditulis pd masa tu..

orang yang biasa berblog tahulah kaedah nyer...
cuma.. kalo yg tak biasa berblog tu yang tak faham benonyer..
diaorg ingat kita ni asik mengadap blog jer..padahal benda tu kita dah set awal tau..

*sob sob*

dulu aku ada gak masa nak publish on time..
tapi dah bercelaru jadual hidup ni..
terpaksa cantas dan rancang mana yg patut...

so... korang... walaupun aku jarang online..
korang janganlah lupakan aku...
cian aku nanti bercakap sorang-sorang...

^......^

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]