Jgn tak tahu.. hari ni aku kena siapkan kejer laju-laju.. cepat-cepat...
motip nyer... kan ke esok Thaipusam... kita cuti...

pastu ....8hb Feb ni aku dah start kursus...
pahamjelah kan.. awal feb tu kan Tahun Baru Cina...
so sbb tu kena settlekan gak cepat-cepat..

eee.. rasa tak cukup tangan dan masa dah ni...

korang bayangkan lah.. 8-13 Feb ada kursus.. then 16-18 Feb sambung kursus lagi.. pastu ada lagi plak 22-24 Feb... tak ke lotih makcik...

lum masuk lagi ngan kejer-kejer pejabat harian..
pastu surat-surat tindakan semasa lagi...

eee.. org gomen pun dah sibuk ekk sekarang.... dolu-dolu kejer senang je...
sekarang kejer gomen dah mcm kejer swasta plak....

camner nak buat anak ni....
takleh jadi ni ..kalo main cicah-ciah gini... ahahahkskss...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, January 19, 2011
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS