Salam semua.. Selamat pagi.. salam 1Malaysia...

Sebagai N3 pemanas pagi ni.. apa kata aku citer pasal gaji ... kan semalam hari gaji bagi kakitangan awam...syiookkkkkkk!!!!!!!

semalam kan.. dapat je gaji..cam biasa 1st yg aku settlekan ialah keter dan umah... kalo tak kang..terpakai plak haru jadinyer... so baik cpt2 kasi settle... pendek kata petang balik kejer je terus terjah EON bank.. settle semua baru lega...

Selalunya ..lepas bayar keter terus terjah pejabat pos bagai.. tapi kali ni.. tak sempat... sabtu lah kot.. kasi settle semua bil-bil plak...

ok..itu citer gaji.. tapi pagi ni bila baca paper terkezutttt mak nyahhhh.. sb per tau???

sbb.........Vokalis kumpulan DEWA , Ahmad Dani dilantik menjadi Pengetua AF yang akan datang ... ahaks..tak tahulah apa kreteria yg dipilih sehinggakan dia terpilih....yang benonyer aku malas la nak mengulas pasal AF ni .. isu yang sama setiap kali datangnya rancangan realiti tv ni .. Bosan ?

so.. takpelah.. tgk jelah.. yg penting.. sekarang aku takde masa nak layan semua tu... baik fikir biznes lagi bagus... ahaaakks...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, January 26, 2011
categories:

2 comments

  1. o yeke kak..xsetuju dhani jadi pengetua AF..mcm la kat mesia ni xde org yg bgus2..

     
  2. Suliana Says:
  3. betul tu. ramai lagi org berbakat besar yang pegi amik warga asing tu nape.. ntah apa2 la AF ni..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS