Best..best..
esok dah weekend...
dapat rehatkan diri.. tenangkan minda 2 hari ni...
aaik.. ye ker minda aku tenang???
takde maknanyer....

tapi... esok ada pasar malam kat Jln TAR..
kalo dapat pegi. best gak kan....
boleh cuci-cuci mata...
boleh gak clearkan mata aku yg dah mula kelabu ni.. ahahakss...
tapiiii....azam tahun baru ni aku nak kurus..
camner nak kurus kalo sampai la ni masih belum laksana....
heheheheh...
..
misi nak turunkan berat badan...
asyik tertangguh jer...
nak carry forward ke berapa tahun entah..
hehehe...
takpelah.. yg penting sihat dan ceria dan anggun gitu..
ahahaksss.... muntah ijo korang dgr ekk..

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, January 7, 2011
categories:

5 comments

  1. ASSALAMUALAIKUM..saya folo blog yang hebat ini

     
  2. Anna Suzana Says:
  3. ok pe azam nak kurus .. slow2 nnt terlaksanalah ... sabar..

     
  4. salam akak..samala azam kite..nak kuruskan badan..hehehe

     
  5. Puteri Satu Says:
  6. jom beli pb...gegegege..

     
  7. aku dah beli dah wehhh.. bosan pakai.. nak kencing susahhhhh.. ketat giler.. jamban duduk oklah.. kena berhenti kat jamban cangkung.. rapat punggung dibuatnyer

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS