Semalam aku tak kemana-mana... just lepak king kat umah je...
besttt. woo.. kuak lentang sana-sini...
tengah kuak-kuak lentang tiba-tiba teringatkan sesuatu..

apa tau?????
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
hah... nilah dia..




H/P lama akulahhh.....
tapi ianya colour biru.. biru nila ko..
siyesss....
punyalah nak pakai H/P.. siap amik yg promotion line celcom..
daftar line dapat H/P free...

yelahhh.. akukan org susah dolu-dolu...
now...
semua dah canggih mangih...
tapi walaupun canggih manggih.. aku totap guna yg ado ni...
lambat betul aku nak rasa yg trend sekarang ni ..
cian aku kan... ahahaksks

korang plak.. aku sure ramai dah guna Blackberry kot...
aku entah bila dah dapat rasa semua..
En Hubby plak.. bukan nak galakkan semua ni...
lagi marah guna yg canggih manggih lagi ado...
nasib..nasib...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, January 21, 2011
categories:

4 comments

  1. same cam hp pertama aku jugak....aku pun beli kaler biru, tapi biru betul....huhuhu....

     
  2. eheheh..xpe kak..asalkan hp bleh guna ok aje..kalo canggih manggih ni sy xreti nak guna..hehe

     
  3. atty's Says:
  4. Kty dulu hp nokia 3 sepuluh sen tu
    pun tak guna bb lagi..takde duit

     
  5. zura@iwan Says:
  6. sm arr..kita pon dl pakai hset ni..hhee

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS