Aku jumpa burger ni masa kursus kat Terengganu hari tu...
kat KL tak jumpa lagi ni..
tak tahulah kot aku yg tak perasan ker

masa nak beli burger nu..beratur panjang ko...
nampak beratur panjang terus aku teriak pilot aku suruh berenti..
berdesupp dia tekan brek keter...
giler....

semata-mata aku nak rasa..
apa yg sedapnya sampai org beratur panjang ...

rupanya... mana tak sedap kooooo.. kalo dah abang ni jenis tak lokek...
tgk sayur-sayur yg diberi...



sengkuang ada, karet ada.. timun ada.. kobis..bawang... sampaikan daun sup pun ada tau... hihihihii....



dahlah tu... dia letak plak red bean sesudu besar ko...
pastu mayonis pun sesudu besar.. nala punya besar..
naik kembung dah aku tgk burger tu...



harga dia pun besar gaklahhh.. RM 3.50...
tapi kalo dah besar org pun sanggup bayar kan....

fuhhh... memang untunglahhhhh abang ni..
agak-agak kalo kita niaga kat KL ni rugi ke untung nanti????

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, April 26, 2011
categories:

7 comments

  1. zee nazeri Says:
  2. Trg katner??

     
  3. Zee kat depan hospital besar kuala terengganu..

     
  4. syanasaid Says:
  5. mmg nala kak
    ok la tu 3.50
    sye makan burger puaka dulu sama rege ngan McD
    tp mmg special 2kali ganda nala
    kekee

     
  6. lea Says:
  7. betul2
    sgt spesel
    pernah beli ari tu
    terkejut bile die letak red bean kan

     
  8. lily lotus Says:
  9. tu dia aihh, kira murahlah tu kan. memacam ada

     
  10. ada no.phone tak

     
  11. ada no.phone tak

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS