Full width home nuffnang

Nak tayang menu makan-makan kat penang jap...



Lai Chi Kang panas yg biasa-biasa jer..



Kerang bakar yang best...



Char Kueh Tiaw... betul ke ejaan aku ni??? aaa belasah...



Amboi.. mcm iklan berbayar plak N3 aku ekk... siap bersambung-sambung.. mcmlah korang tertunggu-tunggu sgt N3 aku ni... takpelahhh... tunggu ke tak... ada aku kesah??? pi lantak.... yg penting aku dah pekena Char Kueh tiaw Penang... mavelesssss.... kalo kat KL... warna hitam penuh dengan lada hitam je... tapi kat sini takdepun semua tu... merah je aku tgk... tak caya tgk ni.... amacam ??? terliur tak???? mestilah kot..... tgk udangnya.... 3 ketul lagi weh.... ahahkssss... tapi yg bestkan kan.. kat penang ni yg amik order pelik skit tau... asal kata kita duduk je.. berebut mamat-mamat ni datang kat we all... tak tahu nak order apa dah.. orang ni ckp ni.. org tu ckp tu.. orang ni ckp bla..bala.... fening mak nokkkk.... selagi tak amik order.. selagitulah berduyun tiba.... adohaiiii.... tu yg main tibai je nak oder apa.... mujur sedap.... bila pekena dengan dengan kerang bakar dan air lai chikang panas ni... fuhhhhhhh...... legaaaaaaaa......

1 comment:

Bottom Ad [Post Page]