Tak habis lagi aku nak citer pasal Penang ni....yelah.... hari tu tak sempat-sempat nak update... so ada masa terluang ni.. terus laju-laju taip karangan....wekeekkkeek.....Kalo gi Penang... tak sah kalo tak beli jeruk... ikutkan aku tak suka sgt pun jeruk ni.. lagi-lagi time batuk mengokol ni... En Hubby siap pesan lagi jgn makan jeruk tu.. jgn makan jeruk... tapi bila dah sampai ni.. lain plak jadinya... tgk ni.. siap main rasa-rasa lagi tu...



derhaka weh... baru rasa sikit jer.. terus batuk menyokol .. kuat betul penagan jeruk ni... tapi beli tetap beli.... dalam hati berkata-kata.. beli jelahhh... ingat kawan-kawan yg tak dapat pegi tu... kata orang sebagai buah tangan .... ye dak??? tapi murah weh... 1/2 kilo RM 5.00 jer... bolehlah kan... kalo nak meram sendiri kang.. jenuh plak... kuarjelah duit tu kan... bukan apa sgt pun...




tapi korang kena ingat..kalo nak beli jeruk kena tanya kilang kat mana.. nak tahu nape??? sbb ..mengikut kata akak ni... kalo nak beli beli yg kilangnyer di Bukit Mertajam... Kalo kat Seberang Perai tu.. Cina empunya nyer....

yelah.. ikutkan sama jer.. dua-dua tempat halal.... tapi kilang kat cina korang tahu jelahhhhh.... ngan anjingnyer.. ngan kotornya kang... was-was plak kang.... baik beli dengan kilang dah sah-sah org melayu kan....
tapi kalo korang tak kisah bab-bab ni ok je.. belilah dimana-mana pun...ikut suka koranglah....

Lepas je shopping jeruk... terus gi Padang Kota...
tekak mcm teringin nak makan pasembor.. atau mee udang.. atau char kueh tiaw...
nak tahu aku pilih menu per... nantikan N3 seterusnya....ahahakssss....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, April 8, 2011
categories:

1 Responses to Jeruk Penang

  1. atty's Says:
  2. sama lah kalo makan jeruk je mesti batuk + semput pun datang..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS