Now batuk aku timbul balik... asyik batuk je..., risau plak aku...
balik kejer terus en hubby ajak gi klinik...

sampai-sampai Dr takde... rehat makan malam katanya... kena tunggu jap...
takpelahhhhh.. dr pun nak rehat gakkkk....

1/2 jam menunggu nama ku dipanggil masuk bilik rawatan...
ahhh..lega...

Azlina... sakit apa???
emm tang ni letih nak dgr ni.. ada ke tanya aku sakit per....

Batuk dr....

lama dah batuk.... baru jer... tapi kerap... nape ekkk...
cuba nganga mulut.. saya nak tgk tekak awak...

ngangalah aku....

oo awk ada tonsil...
apa??? tonsil... bahaya tak???

setakat ni tak bahaya... tapi kalo dia membesar bahayalahhhh...

so.. apa rawatannya dr...
takde apa... hanya operation je bolehhhhh...

ee mengerikan bila dgr operation....

adohaiiii... takut dan risau aku dgr....

dalam 5 minit aku dah kuar dah... takdelah dia chek apa pun.. just nganga mulut jer....

tapi bila time amik ubat...
mai aiiii...
terkojut den...
servis tak sampai 5 minit....
ubat sekadar ubat batuk, antibiotik, selsema dan sakit tekak...
nak tau kena berapa????

ce teka..cetekaaaaaaaaaaaaa..............

eermmmmmmmmm jawapanya...

RM 66.00

mahal kan?????

kesimpulannya.... kos ubat dah mahal sekarang ekkk....
ke aku yg terkena sebenarnya....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, April 29, 2011
categories:

2 comments

  1. RaNiA Says:
  2. mmg ler mahaiii...

     
  3. Puteri Satu Says:
  4. hush..mahal ler tu... cam gi pakar plak... ko ada tonsil ke weh..??? batuk tak baik2 ler tu... sebab tu jangan minum ais... orang minum ais..ko pun minum ais...hish

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS