Full width home nuffnang

Dah kebetulan aku gi Terengganu, bos aku suruh beli hadiah untuk Dato' KP aku nak bersara... barang yg aku beli adalah kain samping songket tenun... mahal woooo... pegang je beribu.. pegang je beribu....

aku ni dahlah buta menilai seni songket... bila tgk beribu je terkejut...yelahhhh.. tak pernah beli... laki den pun beli yg ratus-ratus je... hikkk..hikkk...hikkk...

cantik memang sah-sahlah cantik... ateeee... ribu kan...

reganya RM 980.00 kurang skit nak ribu tauuuu...



jenuh mintak kurang ni....



naik lenguh mulut aku pot..pet..pot..pet nak mintak kurang pada harga yg termampu...
duit kat tangan tak sampai beribu...

eee susah betulkan nak langsaikan amanah org....

lain kali tak kuasa aku nak layan kiriman org.... nyusahkan...

nak beli gini.. takut org kata tak lawo...
nak beli ini plak takut org kata mahal benor..
nak beli camtu... takut org kata takpelah beli jer....

eee fening..fening...

kesimpulannya... takmau dohhhh nak layan sebarang kiriman org....

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]