Emm.. yeeeee..memang aku ngaku.. dah lama tak ke pasar..
hari tu semangat gi pasar..
pastu borong ikan byk-byk utk seminggu then simpan siap-siap dalam peti ais..

now... takde maknanya...
makanlah apa yg ada.. takde lauk gi kedai aceh je beli sikit-sikit..
alih-alih.... sabtu lepas semangat plak nak gi pasar..



bukan pe uolll... teringin nak makan ubi..
pastu nak cari penyapu lidi....
penyapu lidi yg ado ni dah tumpul dahhhh...
tak menyengat dah nak kemas umah....

aaaeikkk.. alasan ekkk...
aaahhh..sudahhhh.. jgn byk alasan...
huhuhuhuhuh....




bila dah kepasar korang tahu jelahhhh... byk benda nak beli..
keladi beli...ubi beli.. penyapu beli... ikan beli...
penyudahnya .. tinggal dalam peti...

nak masak apa nyer.. kalo dah aku sekarang di Terengganu...
mampos keras beku je kat umah agaknya...

esok aku balik...

harap-harap apa yg aku tinggal dalam peti tu semua ok lagi..
boleh masak utk hari jumaat plakkkk... wekekekeke...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, April 13, 2011
categories:

1 Responses to Dah lama tak kepasar

  1. LizHairi Says:
  2. skali skala mmg sonok gi pasar nie.
    same ar kite kak.beli memacam tp masaknye idok.
    saje je mengexcited kan diri beli memacam :-)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS