Bluuuekkkk... dah muntah dahhh....
ahahaksss.....

gini citernya....
now... boleh dikatakan ramai gak yang memanggil aku datin...
walaupun gelaran itu aku atau en hubby tak dapat melalui sebarang pingat darjah kebesaran yang membawa apa-apa gelaran pun...

ini semua disebabkan...
masa aku kat opis lama dulu... tugas aku sebagai PRO membawa aku kegelaran itewww... yelah..masa tu aku kehulu kehilir dengan Datuk KSU, TKSU, YBM, YBTM...
selalu gi function2, pakai baju plak ngelip2... bawa handbag plak sangkut dilengan mcm datin-datin....

Kebetulan plak... Datuk KSU plak Bujang tratangtang.... sesueeeeiii sgtttt....ahahaksss....

So member opis aku mulalah memanggil dengan gelaran iteww... hinggalah bos aku En Zack pun gelar aku Datin.... malu ok... janggal beno bunyinya....

sampailah aku bertukar ke Jabatan baru pun... ada org panggil aku gitu...

sampaikan ada kes yg sungguh memalukan terjadi kepada aku...
nak tahu per???

masa tu kebetulan ada budak IPTA nak mohon praktikal kat jabatan aku..
so si Hazli ni pun call aku suruh aku handle... dia boleh panggil aku datin ko...
dia siap kata... ini Datin Azlina... awk bole berurusan terus dengan datin...

budak tu dengar datin je.. terus salam cium tangan aku ko... malu betul aku...
sampai gitu skali... keras perut aku tahan gelak.. yg si Hazli plak.. ketawa mcm nak pecah perut... adohaiii....

tapi aku tak kisah pun... nak panggil apa... datin ke.. puan sri ker.. puan ke... ko aku ke... tak kisah... as long.. nama yg baik-baik...

manalah tahu kan... masin mulut org-org yg panggil aku nanti... betul2 jadi datin plak... hahahhahahah..wekekekekekke.... aminnnnnnnn.....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, April 5, 2011
categories:

4 comments

  1. Sesuai sangat kalau jadi Datin ! :D

    anastasyea's latest post .. Mudah.my Tiruan | Sila Berhati-hati !

     
  2. datin azlina dgn dato din...huhuhu....insyallah, ne tau kot2 jd nyata....

     
  3. Mak Izz Says:
  4. yup. betul tu kak, mana tahu 15 thn yg akan datang? Aminkan jelah.. hehe

     
  5. iyer lah kan akak..mana tau rezeki akak sebab bila org selalu cakap2 tu umpama diorang doakan utk akak jugak..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS