Tiba-tiba dapat SMS suruh Tgk Tv coz ada muka aku katanya,..
memang aku tahu.. tapi tak sangka plak siarannya begitu cepat onair..
ingatkan lama lagi...

Tapi sayang tak dapat nak tgk coz ada program luar masa tu..
tapi citer ni dah lama dah.. dah 2 minggu lepas...
bukan hari ni...

tapi takpelah.. nak story gak..
manalah tahu kan ..korang terperasan muka aku ke kan...

ada ker???

ceee tgk ni....



aaaipp.. ni bukan akulahhh.. ni si maria tunku sabri tuuu...
aku bukan ni...
aku ada kat depan dia masa ni...
dan sebelah datuk Aziz Satar...



dia ni penerbit sarapan dimana??
yang kelakonye kan...
patutnya sarapan dimana kena awal pagi kan..
ni dah makan tghari dah masa ni...
kul 13.00 dah masa ni tau..
lawak..lawak....
agak-agaklah kan...



lantokkk lahhh.. yg penting ada muka aku kan...
enteprem kat TV katakan...

so kalo korang nak tgk.. pegilah kat www.tonton.com....
sure ada nyer...

so....
^
^
^
^
terglamourlah aku kejapppp... wekekekee.....

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, April 23, 2011
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS