Yeh.. tgk ni..tgk ni.. jgn jeles.....
siapa sebelah aku ni???
Man Raja Lawak Astro tau...



now aku sekarang menemani En Hubby ke Karnival Sepakat 1 Malaysia
di Lembah Pantai Segambut..
biasalah.. pengkritik kuat dia adalah aku..
so semestinya aku kena pergi utk komen apa-apa program yg dia anjurkan...
sbb tak mau syok sendiri....

alhamdulillah... setiap program yang dia laksanakan mendapat sambutan yg luar dari biasa...
nape aku kata luar dari biasa????
sbb kawasan lain di KL ni kalo buat program... ala kadar jer....
bajet beribu-ribu habis...
tapi silurus ni kalo buat.. alhamdulillahhhh... luar dari biasa...
program dia dah jadi mcm program negeri lah plak..
padahal kawasan jer....
bukan aku nak puji dia lebih-lebih...
tapi inilah kenyataan...



tgk ni... seawal pagi lagi si Man ni dah datang tau...
masa ni dia tgh joint senam seni...
ramai giler manusia masa ni....
wa bangga siotttt...

tapi dalam bagus-bagus ni dia tetap kena hentam dengan bos dia...
cian dia...
takpelah yang... kita buat kejer biar ikhlas...
allah akan balas gak satu hari nanti yekk..
oklah... nak sambung joint program dia jap...
bukan per... sbb hadiah dia lumayan ko...
ada TV, radio, Microwave, hamper dll...

so apa tunggu lagi....
kalo yg mana duduk sekitar Segambut ni...
mailah pakai ramai-ramai ke Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Tamil Segambut KL.

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, April 24, 2011
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS