Berterbangan lagi... kali ni hinggap dan singgah di Terengganu plak. Dua tiga bulan ni aktiviti aku memang penuh... sapa kata best???? angkat tangan... yesss... memang best.. tapiiiiiiiiiii best kalo masyukkkkk sesajor... tapi yg nyata asyik keluar jer.... nak masyukkk apa nyer????


kali ni aku gi tak lama... 3 hari jer... ni yg best ni.. kalo tak confirm 5 hari... so jumaat nanti barulah aku dapat mengaktifkan diri didalam blog secara tegar semula...


isssskkk lupa nak habaq... nuffnang dah bagi aku cheque tau... suka mak nyah... gumbira..gumbira..gumbira... mak nak shopping tudung bawal plak kat Terengganu.. asyik pakai Tudung Ekin jer... rindu plak sama tudung bawal...

nanti aku tunjuk kat korang ekkk.. tudung camner yg aku beli.... ahahakss....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, April 12, 2011
categories:

2 comments

  1. @e_da Says:
  2. syoknya.. aritu sy g tganu beli tudung bawal 11hengget jek.. sgt berbeza ngan rege kat KL yg kdg2 jual 20 hengget

     
  3. Mak Izz Says:
  4. cewah.. asik terbang macam ada sayap la pulak kan kak. tuntutan kerja macam tu lah... banyak masuk, banyak gak yg kuar kan. nt update gmbr tdg k.

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS