Korang kenal ke Dr Azizan Osman???
kenal???
tak kenal???

takpelah.. kenal ke tak..ni aku tunjuk muka dia...

mujur besar dia dari aku.. wekekke... tsk..tskk..tskkk...



Aku.. lama dah kenal dia.. tapi baru tahun ni terbuka hati nak join seminar dia.. cian ekk terlambat aku... Dr Azizan ni terkenal dengan Seminar rahsia tarikh lahir... tapi hari tu aku takdelah pegi seminar berkisar rahsia tarikh lahir....

aku pegi Seminar Marketing Power...

eehhh.. jgn silap ekkkk... bukan utk berniaga je sesuai pegi seminar ni tau... malah kalo korang yg branding diri atau motivasi diri sesuai pegi...

tapi aku yang benonya aku sanggup pegi dgr ceramah dia adalah kerana aku nak belajar cara-cara dia berceramah... bayangkan.. kalo dah penuh satu dewan PGRM dengan umat manusia.. takke hebat kan.... tu yg aku nak sgtttttt pegi dgr tuuu....

sanggup aku bayar pakai duit sendiri tau.... alah... setakat duit kocek tu tak kisahlah jika nak dibandingkan dengan ilmu yg kita dapat .....

bukan berapa sgt punnnn...

tapi siyessss siottt... memang best ... kalolah org penerangan boleh ceramah mcm tuuuu.. tabik aku kooo.... bayangkan.. pakcik tua bersongkok haji, makcik tua, wanita gemuk, kurus, CEO, Kedutaan, semua boleh berjoget, bersenam, melompat aktif... tak ke hebat tuuuu...

memang wa tabiklahhh kat dia... padahal ilmu yg dia kongsi ...aku dah pernah baca di buku, majalah, internet dsbnya... tapi cara penyampaian dia yg membuatkan korang rasa dia hebatttt sgtttt.... aura dia tuuu kot...

tak pun... psikologi kita dah kata dia hebat maka hebatlahkan...

dan dia pun byk ajar tentang psikology...

sikit..sikit... kena ckp kita hebat.. kita kaya.. kalo dok ulang-ulang benda tu.. takke psikology kita akan turut positif... kan...

sepanjang ceramah dia...pertuturan dia pun jelas dan mudah difahami... contoh2 yg diberi pun yg mudah difahami... setakat makcik jual nasi lemak tepi jalan ke... pakcik sabit rumput ke... sure faham apa yg disampaikan...

dia kata.. kalo nak berjaya kena pantas...pastu dia kata jual nama kita seluas mungkin.... so.. ingat tak... aku pernah buat N3 pasal jual diri... kalo yg follow blog aku tahulah.. yg tak tahu korang godeklah sendiri N3 lama-lama aku ni hahhh...



tapi memanglahhh... memanggg bestttt seminar dia... kalo ada peluang next seminar aku nak pegi lagi...aahahkss...

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, April 25, 2011
categories:

4 comments

  1. Mak Izz Says:
  2. brp cost seminar dia kak? bln 2 aritu sy g kursus marketing gak kt MARA (pun bayor sendiri) siap amik cuti rehat :) penceramah dia pn sgt mantap sampai golongan akak2 40an boleh menari bagai. punyelah berkesan teknik penyampaian dia sampai malu dan segan peserta sume hilang.

    **teringin nk dgr k'ina berceramah. hehe :)

     
  3. Izz.. RM 45.00 jer sorang

     
  4. cutelady Says:
  5. best kan seminar dr azizan. from january i x pernah miss class dia.

     
  6. NJihe.am Says:
  7. Salam singgah, saya baru je kenal pakar motivasi ni, tapi kalau ye pun yang tangkap gambar dia dalam seminar, elakkan membelakangi gambar. Saya harap anda faham maksud saya. Kurang sopan. Saya tertarik dengan kesungguhan beliau merderma kepada golongan yang memerlukan termasuklah sponsor majlis-majlis ilmu.

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS