Bila kita dah berada dizon selesa memang kita buat main-main je kot... begitulah yg terjadi oleh peserta kursus aku ni...berbeza sungguh... budak-budak baru, aku tgk bertungkus lumus menyiapkan tugasan, prepare tugasan sebaik mungkin, buat latihan, sedangkan budak-budak lama buat dekkkk jer....

masa latihan amali pun main-main jer...latihan emcee pun mcm tak caya budak lama teruk intonasinyer.... mcm baca buku plak jadinyer.... berbeza dengan budak-budak baru.. begitu bersungguh-sungguh...

ingatkan aku je yg perasan..rupanya fasilitator pun sependapat gak ngan aku... agaknye mereka ingat..mereka sudah berada dizon selesa kot... sbb tu.. main-main jer...

tak ubah perangai langsung... mcmana nak jadi pemimpin... kalo 2x5 jer...

eermmm.. sabar jelahhhh...

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, October 19, 2010
categories:

3 comments

  1. Ciklinn Says:
  2. ermmmmmmmm betul tu drg dah rasa selesa lorrr

     
  3. atty's Says:
  4. diaorg pk..diaorg otai kot, tu yg kasi budak baru je buat tu

     
  5. Delimasari Says:
  6. mmg klu udah otai2222 tu wat selamba je mereka ni...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS