Aku kursus..en hubby plak ke Kelantan bersama ngan adik dia..
tujuan dia ke Kelantan kerana membawa peserta-peserta komuniti dia buat lawatan sambil belajar...

aku sms dia petang tadi..

Sayang.. buat per tu???

dia jawab.. kat Rantau Panjang..

wahhhh... keji ok... jeles aku dgr...

aku tanya lagi... jgn lupa belikan tanda ingatan tau...

dia jawab ye.. tapi tak tahan lama..
aku tanya balik... beli yg tahan lama...apa nyer yg tak tahan lama tu??

skali tu dia jawab per tau...

dia nak belikan aku jambu air merah tu... lain tak boleh.. sbb aku cerewet... nanti rugi katanya...

adohaiii... bernanah telinga dgr wehhhh..
ada ke jambu...

takpelah...jambu pun jambulah.. janji ingat....

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, October 16, 2010
categories:

3 comments

  1. salam,

    keh3x.... jambu pun jambu ler... janji ada buah tangan...

    http://cikidis.blogspot.com/

     
  2. eynda Says:
  3. Janji ada jugak tanda ingatan hehe...

     
  4. sWeEtdARLiNG Says:
  5. hehehehe... kalau husband saya, balik2 dia akan beli kan baju, baju baju baju....

    www.sw33tdarling.com

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS