Rancangannya mcm nak beli kasut je... sbbnya kasut yg ada ni mcm dah ala-ala nak kopak...

ceh aku ni, bukan jenis yg ada kasut berdozen-dozen... aku jenis yang setia pada yang satu.. aku dok usung kehulu kehilir kasut yg satu ni.. bukan je kasut, handbag pun gitu..

ikut perancangan memang dah lama nak rembat..tapi bila mikir byk benda terus punah harapan. Niat dihati memanglah nak rembat satu yg berbaloi-baloi... tapiiiiiiii... ohhhh..... adakah tercapai niatku iteewwww......

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, October 2, 2010
categories:

5 comments

  1. sy pun mcm tu..pakai smpai lenjan sesatu hbeg atau kasut...InsyaAllah tercapai tu...

     
  2. sama lah kita, jarang ada kasut banyak2.. biasanya pakai satu smp hancus.. hihi

     
  3. Izan Says:
  4. kita serupa.... saya pun tak banyak kasut. paling tak suka beli kasut. hahaha. kalau da beli tu belasah smapi hancur lebur. =)

     
  5. Ibuhani Says:
  6. beli jer ina....kalau boleh pakai lama....sekali skala kena treat diri sendiri jugak once in a while!

     
  7. Delimasari Says:
  8. betul le , akak pun setia yg satu, udah kopak betul
    baru cari kat kedai....

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS