Menci..menci....menci....
napelah JPA tak buat stail jawab soalan sistem berkomputer mcm JPJ masa nak amik exam undang-undang dapat lesen ekkk.....

Tahu tak... aku dah lama tak menulis... kejer asyik guna komputer je... penyudahnya masa nak jawab soalan tetiba tangan rasa mcm gigil dan jari jemariku tiba-tiba rasa lenguh yg amat.,.. adohaiii...

soalan plak dahlah byk.. sampai sepuluh a.k.a 10 yg aku kena jawab tau... bukan pendek ok.. panjangggggggggg yg amat.... aku main tibai... tak cukup masa ko.. 9 je yg aku jawab.. tak tahulah lulus ke tak...

ni hari ni.. undang-undang persekutuan plak.. adohaiii... bab buang negeri, tanah, warganegara semua gala mak nenek ado...haraplah aku lulus wehhh.... insyallah kan .. selagi ada usaha, disitu ada jalan... ecehhh.. sempat bermadah pujangga.... lala..lala..lala....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, October 5, 2010
categories:

3 comments

  1. zura@iwan Says:
  2. lorr soklan esey ke....ingt soklan subjektif tu...hehehe..

    gud luck k....

     
  3. hajarus Says:
  4. betul la kak... hajar pun dah biase sgt ape2 dok taip guna com.. biler nak tulis address jer pun jari2 rase cam keras pastu lenguh sangat... adoi...

    anyway good luck kak.. :)

     
  5. SURIA AMANDA Says:
  6. den yang baco pun dah poning ni...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS