Punyalah gumbira rasa hati.. sampai tulis kat FB ko aku...
bukan per.. hari ni.. nak habaq kat korang.. bos aku datang melawat aku di tempat kursus... oooo.. pandai bos ekkk.. diam-diam je datang yekkk.. skit tak sms atau maklum saya ekkk.... ni mesti nak skodeng ni bossssss..... gegegeggee....

apa.. bos tak caya saya ker????

tapi takpe bos....

saya sgtttttt sukeeee bos datang jengah saya disini....
saya rasa dihargai dan diberi perhatian...
betul bos.... itu perasaan saya...
saya tak fikir negatif pun.. saya fikir positif je ni...

pendapat sayalah kan....

kalo bos kita amik perhatian kejer kita dan beri tunjuk ajar.. itu sgt bagus....
sbb ..aku tgk.. ada bos yang jengah atau turun padang nye takkk.. tapi bebel dan bising macam ayam bertelur...

pada aku..tak kisah kalo bos nak tegur.. sbb itu yg dia nampak.. cuma aku cukup pantang kalo org membading - banding aku, dengan org lain...

patut nye fikirlahkan.. kita ni baru.. mana nak sama ngan orang yg dah kejer dan melakar sejarah tersendiri selama lebih 10-15 tahun... kita ni setahun jagung...

so jgnlah membanding-banding kan...tul tak....

so.. aku harap... korang-korang yg jadi bos tu... turun-turunlah padang yekkkk....

tolong hargai kejer staff anda... tak sempat turun pun tapi tolonglah call atau sms.. itu sudah memadai....

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, October 17, 2010
categories:

5 comments

  1. ArELeEz Says:
  2. yupp! leez pun xsker org yg sker wat comparison nih! what u see is what u get! but, still we can be a better person. take time la kan.. so, no need to compare2lah!

     
  3. ArELeEz Says:
  4. anda telah m'dpt award! sila amik kat blog leez, ek?! ;)

     
  5. zura@iwan Says:
  6. betui2...kalu bos care kita...mmg rasa mcm dihargai kan..hehe

     
  7. sWeEtdARLiNG Says:
  8. bos turun padang mmg laa tuk bg moral support kat kita.. maknanya dia paham susah payah kita pi kursus tuu...

    www.sw33tdarling.com

     
  9. Delimasari Says:
  10. sonok bos datang

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS