Akhir-akhir ni byk sgt kejadian melibatkan jenayah berlaku..
ingatkan duk dirumah boleh selamat..
rupanya tak selamat gak.. sama jer...
nak update selalu kat Fb pun takut...
takut kot ada peminat yg giler mengekori kita..
ecehhh.. mcm ada peminat sgt aku ni...

takpelah.. sekurang-kurangnya berjaga-jaga dan bersedia ..ye takkk...
langkah berjaya-jaga katakan....

bukan per.. aku tgk.. ramai sgt member-member aku update kemana dan dimana mereka berada..
perlukah semua tu????

entahlah.. masing-masing punya cara kan...
pada aku.. kehidupan peribadi tetap peribadi...
memang ada perkara-perkara yg boleh dikongsi dengan orang lain..
tapi kalo yg peribadi tu..tetap milik aku sorang..

so pada member-member wanita aku... berhati-hatilah.... penjenayah ada dimana-mana...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, October 8, 2010
categories:

3 comments

  1. zura@iwan Says:
  2. masing2 kan...depends pada org tu rasa nk publish ke x psl diri dia...tp bg sy...x semestinya semua nk kena bgtau ada kt mn...itu sy la...

     
  3. Ciklinn Says:
  4. ciklinn pun camtu gak. tak semua kita perlu bgtau kan... nama betul linn pun takpernah tepek...huhuhuh... sagt takot lor... kawan lin kena tipu baru2 ni... dlm FB..... 30K. gulp!

     
  5. fndrocka Says:
  6. Kat luar negara ada kes perompak guna fesbuk utk tahu tuan rumah ada kat rumah ke tak.sebb kebanyakkan org tulis status camni.."pergi langkawi.3 hari 3 mlm"...peh.nampak sgt mengundg perompk dtg rumH

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS