kalo korang tgk kertas ni apa yg korang nampak???
alah.. tekalah.. mikirlah skit.... tak kira.. nak suruh teka gak...



oklah.... aku beritahu....

korang tgk list yg pertama no 1 tu...
nampak??????

1) Beli kasut Honey....

itulah yg aku nak beritahu ni....
sungguh terharu ok.... bila en hubby letak list nak belikan kasut aku didalam carta pertama dalam tindakan dia utk hari tu...

dan akhirnya.....

sebelum aku pegi kursus dia belikan dua pasang kasut utk aku pakai...sbbnya kebetulan kasut aku yang ada ni tak sesuai untuk pergerakkan aku disepanjang kursus...
gegegeggge... leb u cayangggg......

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, October 12, 2010
categories:

8 comments

  1. huhuhuhu, kalu i pon terharu gak kak..
    hihii, tp somi i x pernah nampak pun de checklist kalo nk pi memana..
    agaknya men save dlm kapla aje.. :P

     
  2. @e_da Says:
  3. romantiknyerr.....

     
  4. SyaNa Says:
  5. hamboi hepi nye kak :-)

     
  6. shiemz Says:
  7. akak, betul ke beli kasut kat akak? ke utk 'honey' akak?? hahahhaha

     
  8. sz | m.s.s Says:
  9. ihikss...kelakar plak baca komen shiemz tu...

     
  10. betul le shiemz... kalo honey tuttttttttttt....... aku potong kaci anjing makan... ggegegegeg

     
  11. YanDarwisy Says:
  12. Akak patut vangga tau kak...husband lebih memikirkan akak tau.

     
  13. ee.. memang akak bangga pun...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS