Full width home nuffnang

Patut ke ko rasa????
kalo akulah.. sah aku rasa tak patut....
mana boleh bos sampai dulu dari anak buah...
patutnya anak buah sambut bos...

kalo sekali sekala takpe.. ni aku tgk byk kali... selalu.....

emmm kisah sapa lagi kalo bukan kisah en hubby aku...
hari tu... dalam kul 8 malam hubby aku nak gi meeting kat Segambut nu hahh..
bayangkanlah.. punyalah jauh dari Kajang kan???

so berjanjilah dengan anak buah dia.. nak gi sama-sama...
janji kul 8 malam.. sbb meetingnya kul 9 malam...
alih-alih.. kul 8.15 malam tak sampai-sampai lagi...

takkan nak gi meeting ngan org semua dah tunggu...
lagi pun korang tahujelah.. laki den ni.. bukan suka org tunggu dia.. biar dia tunggu org takpe.. ngan aku je.. dia suka buat aku tunggu dia...
tapi ngan org lain.. dia tunggu lama pun takpe....

last-last ko.. dia buat keputuan drastik ko...
terkejut gak aku... sbb dia selalu tak gitu.. tahap kesabaran dia tinggi..
ko tahu dia buat per???

dia tinggalkan anak buah dia... dia pegi sendiri...

aku tahu... sure dia dah habis marah dan sabar tu.... dah tak tahan dengan kerenah anak buah dia...sbb sebelum dia pegi meeting tu.. dia membebel ngan aku...

dia kata bukan cara dia nak datang jumpa org terhegeh-hegeh mcm siput....
takkan nak terus masuk meeting... kenalah hormat tuan rumah... beri salam... kenal-kenal AJK semua.. berbual-bual... cari isu-isu tempatan ke... barulah meeting... bukan main terjah jer...

hihihihi.. kelakar pun ada aku rasa....

tapi kan....

kalo akulah ... aku takkan buat bos aku menunggu aku...
aku sure sampai dulu dari bos aku ... walaupun bos aku dah mcm kawan ngan aku...
lagilah aku respect dia..

ni aku tgk... lagi kita anggap mcm kawan... lagi kita boleh buat sesuka hati...

emmm.. entahlahhhhhh..........

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]