Hihihi.. lega dah sampai umah... dah kembali semula.. yehahhahahaa...
rasa lama giler duk Sabah... tapi sakit hati ni....
sbb kebetulan kan aku tgh batuk mengokol... so bila naik flight ni telinga aku dengung sampai la ni tak baik-baik.. adohaiiii...
nak buat camner ni???? ada petua ke yg boleh menghilangkan dengungan di telinga ni....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, March 21, 2011
categories:

3 comments

  1. aNIe Says:
  2. Akak pun takde petua apa2 pasal telinga berdengung.. sebab hari tu telinga akak berdengung pun lama baru baik...hehehe

     
  3. Puteri Satu Says:
  4. hahaha.. ko tampo je telinga ko tu 5 kali.. confirm ok..ahaks...

     
  5. umie Says:
  6. kalu x pun try picit hidung dan teran...hehehe..entah mcm mana nak xplain ni..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS