Full width home nuffnang

Saje nak luah perasaan sket..haaha..
pernah tak korang rasa mcm down sangat-sangat, bila korang tak sihat???
sedangkan korang banyak komitmen lain???
hahhaa..dah 3 hari aku batuk lagi... penyakit lama datasng kembali.. gara-gara member aku si hazli ni batuk mcm ada TV, Radio dan ASTRO... apa taknya.. aku rasa dah 3-4 tahun batuk dia tak baik-baik...

so nak dijadikan cerita... minggu lepas we all satu team ke Dungun terengganu.... dah tentulah satu keter kan....

so dah dia batuk mengokol-ngokol.. sure dengan aku-aku serta 4 orang yg lain pun batuk mengokol gak...scary ok....

senak pertu dibuatnya batuk jenis dia ni... batuk tak berkahak... aku yg dah 3 hari ni pun scary.. tak tahulah dia dah bertahun-tahun mcm mana .... bila tanya dah jumpa dr ker... jawabnya mudah je.. dah.. dr kata takde apa-apa...

eeeee..hazli..hazli....

kalo ko baca blog aku ni...

nasihat aku satu jer....
ko jumpalah pakar kat hospital... checklah betul-betul....
kalo dr kata takde apa-apa komarahkan dr balik...
ko ckp ngan dr... apa plak takde apa-apa dr.. saya batuk dah bertahun ni....
hahha.. ko ckp gitu tau...


ahahahksss......

3 comments:

  1. loh.. batuk sebab merokok tak kak? atau mungkinkah tibi? erk... apa la si hazli ni!

    ReplyDelete
  2. Memang kena cek betul2 tu... kalau boleh jumpa pakar...tak boleh didiamkan aje...

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]