Cuba ko tgk gambo kat bawah ni..
agak-agak.. apa yg aku beli???



amacam???
dapat teka ker???
ada rupa model???
kalo jadi model... sure org lari... tak pun model lengan tangan je kot....
itu pun tak gamaknya...
dah lengannya besar mcm balak... nak model apa nyer...



ecehhhh... nak eksyen skit...

inilah yg aku beli...
memula jual mahal taknak beli...
tapi bila org lain beli terus mcm terbuka hati plak nak membelinya...
last-last tangkap gak satu...
itupun mikir mcm nak membentangkan bajet 2020...



dah beli terus pakai... siap kena puji lagi tu... lawo lah ...cun lah... sweet lah... apa-apa jer...
tgklah sapa yg pakai.. sbb tu lawo... weekekekek... muntah ijo korang dgr kan...



alahhh uooolsss.. murah jer... rm 13.00 jer sepasang....
member aku sakit hati jer... man tak nyer...
kalo dah dia beli RM 18.00 sepasang..
kena aku yg tawar menawar terus dapat RM 13.00 ..
rezeki..rezeki.....

balik umah.. nyesal plak tak beli byk... kalo tak boleh beri akak ipar, adik ipar, anak saudara....
takpelah.. ada masa beli lagi...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, March 23, 2011
categories:

5 comments

  1. lawo....hehehe...

     
  2. Fiza's Says:
  3. santekkkkkkkkk sgt kak

     
  4. Mak Izz Says:
  5. lawo! beli kt sy pastu jual RM15 pn sy beli. biz kak, biz!!!

     
  6. wow..

    cantik kak..heheheh

     
  7. aNIe Says:
  8. Cantik dan murah... memang berbaloi...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS