Aaa.. sedih plak nak tinggalkan Jimmy Choo ni...
tapi kalo dah darurat kena tinggalkan gakkkk...
actually inilah beg kesayangan aku...
aku pakai dia sampai naik lencun, hitam dan buruk..
tak caya???
kalo tak caya.. tgk ni.....



amacam??? percaya tak????

memang hukum buang je kan beg aku ni...
yelah.. sapa yg mengenali aku sure tahu perangai aku camner kan...
bukan kodukut.. tapi aku jenis perlu baru beli...

patutnya dah kaya ekk aku.. ni kayap adalahhhhh...

sampaikan kawan-kawan aku kalo tgk aku junjung beg ni kehulu kehilir..
semua kata beg aku beribu riban....
sbbnya.. tgk jenamanyalahhhh...
padahal GM mari ler....

katanya.. kalo beg murah.. sure dah beli lain.. ni kalo pakai sampai lencun.. sure mahal... ahahksksks,... lawak..lawakkk....

now... aku dah pun menggantikannya..




kini Jenama SEMBONIA pilihan hati...
inilah dia.....




puas meraound nak dapatkannya...
nak tahu reganya berapa???
RM 399.00 tau!!! mahal kan...tapi.......
setelah diskaun.. RM 119.00 jer....
bapak byk punya less... entah ya ke tak....
so... dengan ini aku mengucapkan "selamat tinggal JIMMY CHOO"...
dan "Selamat datang SEMBONIA"...

Dengan lafaz Bismillahirahman nirahim... maka dengan ini aku merasmikannya...ahahkss..

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, March 7, 2011
categories:

5 comments

  1. ~ain Says:
  2. comelnya beg akak itu!

     
  3. zee nazeri Says:
  4. Sejibik la ngan beg hantaran zee dulu..same taste ni..hahaha

     
  5. SURIA AMANDA Says:
  6. beg akak sama ngan beg along Lisa...huhu..takper la kan...

     
  7. Mak Izz Says:
  8. hahak.. betul la kak. kepamnye beg Jimmy Choo tu :). sy pn mcm akak, dh lunyai beg br beli baru. btw beg baru kaler hitam bagus, x cepat nampak kotor. so jangka hayat lebih panjang. ekekek.. x tahan ayat last "slmt tinggal Jimmy Choo" hahaha..

     
  9. hehehe..baik beli yg mahal. bOleh tahan lama.

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS