Kalo datang Sabah tak sah jika tak merasai keenakkan seafoodnya...
yelahhh... seafood di Sabah soooooo Fresh....
dan yang paling penting.. murahhhhhhh sesangat.....
cuba tgk gambo kat bawah ni....



udang masak butter ... memang terbaikkkkkk....



lala masak sambal



antara makanan yg kami order untuk 7 orang...



ikan apa tah.. lupa aku..
ikan ni masak madu....






inilah nama restaurannya...

Gayang Seafood...

kalo org semenanjung datang sure sini tempat yg mereka bawak jika nak makan seafood...



we all tong-tong masa ni...



ishhhkkk nak muntah aku tgk belut ni...
belut goreng ada, belut masak sambal ada... mcm2 adaaaaa....

org perlis biasa dah makan belut ni..
tapi aku kembang tekak oooooo...



apatah lagi ketam ni... hidup-hiduptau
tak terbuka selera aku plak...



tapi kalo udang ni teringin gak aku...
tapi reganya... mak datukkkk....
mcm nak beli emas .....

tapi yg pentingkan...
makanan kat sini murah..
makan 7 orang baru RM 200 jer...

so apa lagi uollsss... kalo datang Sabah..cari tempat ni tau....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, March 25, 2011
categories:

3 comments

  1. blum pernah sampai sini lagi,
    insya-ALLAH kalau ada rezeki,
    nak jugaklah ke sana:)

     
  2. lily lotus Says:
  3. duhh. kembang tekak tgk belut :D

     
  4. Mak Izz Says:
  5. tak pernah makan belut

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS